• Karta zbliżeniowa MasterCard PayPass

    Karta zbliżeniowa MasterCard PayPass

    Karta MasterCard Debit PayPass to wygodna i bezpieczna alternatywa dla gotówki. To połączenie karty debetowej z funkcjonalnością płatności zbliżeniowych. Przeznaczona jest dla osób, które cenią stały dostęp do swoich pieniędzy oraz wygodę i szybkość płatności bezgotówkowych.

    Zbliżeniowe karty MasterCard PayPass są akceptowane w całej Polsce i na świecie. Aktualna lista partnerów akceptujących karty zbliżeniowe MasterCard znajduje się na stronie internetowej www.paypass.pl.

    Oferujemy możliwość skorzystania z bezpłatnego ubezpieczenia PAKIET BEZPIECZNA KARTA Generali TU S.A.:

    • Ubezpieczenie nieuprawnionego użycia karty
    • Ubezpieczenie gotówki od rabunku pobranej przez Posiadacza karty z bankomatu
    • Ubezpieczenie zakupionego towaru
    • Ubezpieczenie mienia

    Ten pakiet dodajemy do Twojej karty automatycznie. Chroni Twoją kartę, Twoją gotówkę i Twoje wydatki.

    Dlaczego warto?

    płatności zbliżeniowe
    Możesz płacić kartą bez podawania numeru PIN, jeśli rachunek za Twoje zakupy wynosi maksymalnie 100 zł, a sprzedawca dysponuje odpowiednim terminalem

    swobodne zakupy
    Kartą zapłacisz także w tradycyjny sposób w punktach handlowo-usługowych na całym świecie tam, gdzie jest akceptowany znak MasterCard.

    zakupy on-line
    możesz nią dokonywać transakcji w Internecie, np.: płacić za zakupy, rezerwować hotel

    wypłata gotówki podczas płatności kartą
    drobną gotówkę, do 200 zł, wypłacisz przy okazji dokonywania płatności w punktach oznaczonych znakiem CashBack. Oprócz bankomatów masz teraz również do dyspozycji kilkanaście tysięcy innych miejsc w kraju, w których łatwo wypłacisz pieniądze

    szybki dostęp do gotówki
    Przy użyciu karty i numeru PIN możesz wypłacać przez całą dobę gotówkę z ponad 4700 bez prowizyjnych bankomatów na terenie całego kraju

    Przydatne informacje

    Program Bezcenne Chwile

    1. Czy Mastercard® Bezcenne® Chwile to nowy program?
    Nie. Dotychczasowy program Mastercard® Priceless® Specials zyskuje polską nazwę Mastercard® Bezcenne® Chwile i oferuje użytkownikom nagrody dopasowane do indywidualnych pasji. Historia punktów, saldo oraz sposób zbierania punktów pozostają nadal takie same.

    2. Czy moje punkty przejdą do nowego programu?
    Tak, nic się nie zmienia. Saldo punktów nadal będzie aktualne, okres ważności punktów pozostanie bez zmian.
    3. Czy wybór celu jest konieczny? Co się stanie z wybranym celem po przejściu do Strefy Premium?
    Wybór celu jest konieczny, natomiast nie oznacza braku dostępu do pozostałych celów/nagród. W każdym momencie uczestnik może wybrać inny cel lub dokonać wymiany punktów na nagrodę/cel bez zmiany swojego celu głównego. Wybrany cel może ulec zmianie między innymi poprzez koniec daty ważności danego celu lub skończenie puli dostępnej w ramach danej instytucji finansowej. W momencie przejścia do Strefy Premium cel nadal pozostanie aktywny. W przypadku utraty dostępu do Strefy Premium cel może nie być osiągalny – ulegnie zmianie na wybrany cel aktualnie dostępny.
    4. W jaki sposób działają przyspieszenia?
    Przyspieszenia pomagają zrealizować Twój cel w programie szybciej. Jak to działa?
    Karty przyspieszenia są indywidualnie dopasowane do Twoich zwyczajów zakupowych. Aby zyskać przyspieszenie celu, należy zrobić zakupy u partnera na kwotę, która podana jest we wskazanej ofercie. Dzięki temu będziesz #bliżejpasji.
    5. Jakie informacje przesyłane są przez SMS i e-mail? Jak być najlepiej poinformowanym? / Jakie korzyści będę miał po udzieleniu zgody marketingowej?
    Swoją pasję zrealizujesz szybciej, jeśli będziesz dobrze poinformowany! Wystarczy śledzić wiadomości e-mail i SMS, aby nie ominęła Cię żadna oferta.
    W komunikacji znajdziesz informację o nagrodach na wydarzenia muzyczne, filmowe czy sportowe, bieżące promocje u Partnerów programu czy kupony rabatowe.
    6. Jak zrezygnować z udziału w programie?
    W dowolnym momencie możesz zrezygnować z udziału w programie. W zakładce „Moje konto / Moje dane” znajdziesz obowiązkowe zgody. Odznaczenie którejkolwiek z nich spowoduje wycofanie zgody na uczestnictwo w programie. Przez 30 następnych dni będziesz mieć możliwość wykorzystania swoich punktów oraz zmiany zdania i powrócenia do programu. Wystarczy, że ponowie zaznaczysz wszystkie trzy obowiązkowe zgody.
    7. W jakim czasie nagroda powinna zostać dostarczona?
    Nagroda w postaci kodu SMS lub vouchera PDF powinna dotrzeć w ciągu pierwszej godziny (maks. 48 h). Nagroda fizyczna (w tym zaproszenia na wydarzenia specjalne, wyjazdy zagraniczne, do teatru itp.) jest zazwyczaj dostarczana kurierem w ciągu 7 dni od daty zamówienia (maks. 21 dni). Powyższeterminy z przyczyn losowych mogą ulec przedłużeniu.
    8. Jak mogę zgłosić reklamację?
    Reklamację można zgłaszać poprzez infolinię programu. Numer na infolinię podany jest w zakładce Kontakt dostępnej po zalogowaniu na stronie programu.
    9. Jak zrezygnować z otrzymywania informacji marketingowych?
    Z informacji marketingowych możesz zrezygnować po zalogowaniu się do programu w zakładce Moje konto / Moje dane – zmieniając zgody dla komunikacji SMS-owej i/lub e-mailowej, albo poprzez kontakt z infolinią. Z otrzymywania wiadomości e-mail możesz także zrezygnować poprzez link wypisu z otrzymywania komunikacji e-mail, który znajduje się w stopce każdej wiadomości. Z otrzymywania wiadomości SMS możesz zrezygnować poprzez wysłanie wiadomości o treści STOP pod numer podany w wiadomości przychodzącej.
    10. Czy jeśli ktoś zrobi zakup w innej walucie, to czy będzie to naliczone? Po jakim kursie?
    Naliczane są tylko transakcje wykonane na terenie Polski. Transakcje są przeliczane na walutę rachunku (złoty) z zastosowaniem wyłącznie kursu przeliczenia waluty ustalonym przez organizację płatniczą Mastercard.
    11. Aktualna lista Partnerów Wymiany Punktów
    Aktualnym partnerem Wymiany Punktów Programu Program Priceless® Specials jest : Arvato Polska sp. z o. o.
    12. Jakie nagrody mogę odebrać w programie i dlaczego niektóre nagrody nie są dostępne cały czas?
    Zebrane punkty możesz wymieniać na nagrody dostępne w obszernym katalogu nagród. Na pewno znajdziesz w nim coś dla siebie – od voucherów zakupowych po wydarzenia sportowe czy festiwale muzyczne i wiele innych. Liczba nagród jest ograniczona. W przypadku wydarzeń dostępność nagród uzależniona jest od daty wydarzenia. Katalog nagród jest sukcesywnie uzupełniany o nowe nagrody. Aktualny stan i opisy nagród są dostępne po zalogowaniu na konto w programie.
    13. Jak skorzystać z oferty przyspieszającej?
    Oferty przyspieszające są przypisane do karty, za pomocą której jesteś zalogowany. Aby szybciej osiągnąć cel, za zakupy u partnera programu wskazanego w ofercie przyspieszającej zapłać kartą, do której przypisana jest oferta.​
    14. Jak wygląda odbiór nagrody w programie dla przedsiębiorców?
    Odbiór nagrody w programie dla przedsiębiorców jest identyczny jak w programie konsumenckim. Po zgromadzeniu odpowiedniej liczby punktów cel jest gotowy do odbioru. Użytkownik przechodzi do szczegółów celu, klika „Odbierz” i potwierdza chęć odbioru nagrody. Jest ona dostarczana zależnie od jej formy – może być to np. przesłanie mailem lub dostarczenie kurierem. Dodatkowo na etapie potwierdzania odbioru użytkownik ma możliwość wpisania nazwy firmy.
    15. Jestem użytkownikiem karty firmowej – czy mogę się zalogować i wybrać nagrodę?
    Użytkownik karty dodatkowej (pracowniczej) nie ma możliwości logowania się do programu ani wybrania nagrody – taką możliwość ma wyłącznie posiadacz karty głównej.
    16. Czy proces logowania się do programu różni się od programu konsumenckiego?
    Nie, nie różni się.

    17. Czy użytkownik karty dodatkowej ma możliwość zbierania punktów?

    Tak. Użytkownik karty dodatkowej, który wykonuje transakcje zgodnie z zasadami programu, zbiera punkty, które są dodawane do ogólnej sumy punktów posiadacza karty głównej. Tylko właściciel karty głównej może się zalogować w programie, zatem tylko on może wymienić zebrane punkty na nagrodę.

    Szegółów promocji dowiesz sie na stronie MasterCard

    Funkcjonalność zbliżeniowa

    To nowoczesna i prestiżowa karta płatnicza z funkcją płatności zbliżeniowej wydawana na życzenie Klienta do każdego typu rachunku. Zapewnia swobodny dostęp do środków w Polsce i na świecie, a drobne płatności nie wymagają autoryzacji PIN.

    Zobacz jak łatwo zapłacisz kartą z funkcją zbliżeniową:

    jak to dzial

    Jak wygląda karta zbliżeniowa Visa?

    Na każdej karcie zbliżeniowej Visa znajduje się charakterystyczny znak graficzny. W samej karcie umieszczona jest antena, umożliwiająca bezpieczny dwukierunkowy przekaz informacji pomiędzy kartą i specjalnie przygotowanym terminalem płatniczym.

    Jak działa karta zbliżeniowa?Karta zbliżeniowa Visa możesz wciąż używać w sposób tradycyjny poprzez akceptację transakcji PINem. Wszędzie tam, gdzie dotąd korzystałeś ze "standardowych" kart - czyli w terminalach POS, automatach samoobsługowych, bankomatach, a w przypadku kart kredytowych również do płatności w Internecie. Płatność zbliżeniowa to dodatkowa funkcjonalność, która została "dodana" dla wygody korzystania z karty.

    Jeżeli wartość Twojej transakcji kartą nie przekracza 100 złotych, zbliżasz ja do specjalnie oznakowanego czytnika, na odległość maksymalnie 5 cm. Sama płatność trwa krócej niż sekundę, a cała transakcja tylko kilka sekund - bez potrzeby podawania karty sprzedawcy, przeciągania karty przez czytnik oraz wprowadzania PINu. Jeżeli wartość kartą będzie powyżej 100 zł wówczas transakcja przebiega w sposób tradycyjny z podaniem PINu. O potwierdzenie transakcji PINem możesz zostać poproszony także wówczas, gdy zostanie przekroczony limit płatności zbliżeniowych, ustalony dla danej karty lub dla danego punktu gdzie płacisz kartą. To wszystko dla Twojego bezpieczeństwa. Płatności zbliżeniowe realizowane są bez sprawdzania, czy na rachunku znajdują się dostępne środki. Oznacza to, że przed zaksięgowaniem płatności na rachunku nie zostaną zablokowane środki na jej pokrycie; dlatego przy braku środków istnieje ryzyko powstania zadłużenia na rachunku lub przekroczenia limitu kredytowego w przypadku karty kredytowej.

    Bezpieczeństwo

    Czy istnieje ryzyko przypadkowego obciążenia rachunku karty, gdy znajdziemy się zbyt blisko terminalu zbliżeniowego?

    Nie ma takiego ryzyka. Karta zbliżeniowa została zaprojektowana w sposób umożliwiający stałą kontrolę ze strony użytkownika. By realizować transakcję, należy precyzyjnie zbliżyć kartę do czytnika (na odległość maksymalnie 5 cm) i przytrzymać ją przy czytniku około jednej sekundę. Karta aktywuje się tylko na chwilę w celu wykonania pojedynczej płatności, a potem dezaktywuje ponownie. Nie można np. zapłacić 2 razy za tę samą transakcję.

    Czy karta zbliżeniowa jest bezpieczna?

    Tak, karta jest bezpieczna. Umieszczony w niej mikroprocesor wykorzystuje najwyższy poziom kryptografii  najnowsze rozwiązania technologiczne. System kart zbliżeniowych korzysta z tej samej technologii, co karty mikroprocesorowe wymagające potwierdzenia transakcji kodem PIN. Karta bezstykowa Visa działa jedynie w bardzo niewielkiej odległości od czytnika kart i nie jest możliwe przechwycenie informacji w tradycyjny sposób poprzez użycie karty w czytniku.

    Czy mogę zostać przypadkowo obciążony zbliżając kartę do terminala z czytnikiem zbliżeniowym?

    Nie. Czytnik zbliżeniowy jest przez większość czasu nieaktywny, a aktywuje się - na krótką chwilę - tylko na wyraźne polecenie terminala płatniczego, gdy wyrażasz chęć płatności zbliżeniowej, a sprzedawca wprowadzi do terminala kwotę konkretnej transakcji. Aby czytnik "porozumiał się" z kartą z funkcją zbliżeniową, musi ona być zbliżona do czytnika na bardzo małą odległość - nie więcej niż 5 cm, przy czym trzeba ją przytrzymać przy nim około sekundy. Dane karty nie mogą być przechwycone przypadkowo, albo tylko dlatego, że przeszliśmy z taka kartą obok czytnika.

    Czy może się zdarzyć, że zbliżeniową kartą Visa przypadkowo zapłacimy za nie swoje zakupy?

    Nie, karta Visa z funkcja zbliżeniową sama z siebie nie wysyła jakichkolwiek informacji; w portfelu pozostaje "bezczynna". Przy płatnościach zbliżeniowych, mikroprocesor na karcie aktywuje się na ułamek sekundy dopiero wtedy, gdy otrzyma wyraźny sygnał ze strony czytnika kart zbliżeniowych. Sam czytnik też pozostaje "bezczynny" - aktywuje się, na krótką chwilę, na polecenie terminala płatniczego po tym, gdy sprzedawca wprowadził kwotę konkretnej transakcji.

    Czy trzymanie obok siebie w portfelu dwóch kart zbliżeniowych może je zniszczyć lub zakłócić ich funkcjonowanie?

    Nie. Karty zbliżeniowe są urządzeniami pasywnymi - same z siebie nie emitują fal radiowych i nie zakłócają się wzajemnie.

    Aktywacja karty

    Witamy w gronie posiadaczy karty Grupy BPS.

     

    Aktywuj kartę w 3 prostych krokach: 

    • Zaloguj się do portalu na stronie www.kartosfera.pl. Pierwsze logowanie? Wybierz opcję Zarejestruj się i postępuj zgodnie z instrukcją.

    • W zakładce Moje karty odszukaj kartę, którą chcesz aktywować, a następnie kliknij ikonę:
      Potwierdź aktywację zgodnie z prezentowanymi na ekranie instrukcjami.

    • Możesz określić własny PIN w portalu KartoSFERA lub otrzymasz go osobną przesyłką.

    Gotowe! Karty możesz już używać do płatności!
    W przypadku wątpliwości możesz skorzystać z instrukcji:

    Kartę możesz aktywować także Placówce Banku BPS.

    Karty wznowione oraz duplikaty możesz również aktywować w bankomacie – wystarczy wykonać dowolną transakcję z użyciem numeru PIN.


    W przypadku problemów z aktywowaniem karty zapraszamy do kontaktu z Infolinią pod numerem telefonu: +48 86 215 50 00, czynną 7 dni w tygodniu 24 godziny na dobę (opłata za połączenie zgodnie z cennikiem operatora).

    Zastrzeżenie kart

    W przypadku kradzieży lub zagubienia karty powinieneś jak najszybciej zastrzec kartę:

    • pod numerem Zintegrowanego Systemu Zastrzegania Kart Płatniczych +48 828 828 828 - infolinia czynna cała dobę.
    • osobiście w najbliższej Placówce Banku.

    Centrala Banku - Sekretariat

    ul. Rzepnikowskiego 2
    14-260 Lubawa

    Telefon - (+48) 89 645 21 99
    Fax - (+48) 89 644 92 42
    mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Godziny otwarcia pn-pt: 8:00–16:00

    NIP: 744-000-30-70
    REGON: 000503907
    KRS: 0000093288
    Kod SWIFT Banku Polskiej Spółdzielczości S.A.: POLUPLPR

    Zastrzeżenie karty: telefonicznie pod numerem telefonu (+48) 828 828 828 – czynne całą dobę

    W przypadku stwierdzenia lub podejrzenia nieprawidłowego funkcjonowania Systemu Bankowości Internetowej mogą Państwo zgłosić ten fakt w placówkach Banku lub drogą elektroniczną na kontakt Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Punkt Obsługi Klienta w Lubawie

    ul. Rynek 1, 
    14-260 Lubawa

    tel. (+48) 89 645 27 58

    godziny otwarcia pn-pt: 8:45 – 16:30

    Znajdziesz nas też tutaj