Informacja o trybie zgłaszanie reklamacji

Pracownicy Banku Spółdzielczego w Lubawie dokładają wszelkich starań, aby świadczone przez nas usługi oraz oferowane produkty spełniały rynkowe standardy, a obsługa klienta była zawsze na najwyższym poziomie.

Jeśli jednak nie jesteś zadowolony ze świadczonych przez nas usług lub znajdujący się w naszej ofercie produkt nie spełnił Twoich oczekiwań - możesz złożyć reklamację w jednej z poniższych form:

  • telefonicznie – dzwoniąc pod numer 89 645 21 99
  • elektronicznie – napisz na adres sekretariat@bslubawa.pl
  • pisemnie – wysyłając list na adres Bank Spółdzielczy w Lubawie: ul. Rzepnikowskiego 2, 14-260 Lubawa
  • osobiście – w najbliższej placówce:
    • Lubawa ul. Rzepnikowskiego 2;
    • Punkt Kasowy, Lubawa ul. Rynek 1;
    • Punkt Kasowy Rożental 123A.

Wszystkie reklamacje wpływające do Banku rozpatrywane są ze szczególną starannością. Staramy się jak najszybciej udzielić odpowiedzi na kierowane do Banku zapytania. Jednak w przypadkach wymagających bardziej szczegółowych wyjaśnień maksymalny czas udzielenia odpowiedzi na zgłoszoną przez Ciebie reklamację może wynieść 30 dni kalendarzowych. Zgłaszane przez Ciebie reklamacje rozpatrywane są przez Bank Spółdzielczy w Lubawie nieodpłatnie.

Kursy walut

Kursy walut2017-10-20 obowiązuje od godziny: 16:00
1 EUR4.1042
1 USD3.4802
1 CHF3.5173
1 GBP4.5669
więcej

Stawki Referencyjne

WIBOR 1M - średnia 1.66
WIBOR 3M - średnia 1.73
WIBOR 3M 1.73
więcej