• Blik dla firm

    Blik dla firm

    Usługa dostępna dla osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą i rolników indywidualnych

    Jest nam niezmiernie miło poinformować, że od 15 stycznia br. udostępniamy usługę BLIK dla przedsiębiorców i rolników. Pobierz aplikację BSGo i ciesz się bezpiecznymi płatnościami i przelewami na telefon BLIK.

    Co to jest BLIK?

    BLIK to popularny sposób płatności dostępny w aplikacji mobilnej.

    Jak uruchomić usługę BLIK znajdziesz w zakładce Aktywacja BLIKa w aplikacji mobilnej BSGo

    Dzięki usłudze BLIK możesz:
    1. Płacić za zakupy i usługi w sklepach lub w Internecie – szybko, prosto i bezpiecznie płacisz w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych bez konieczności podawania  jakichkolwiek danych – kodem BLIK.
    1. Wypłacać gotówkę z bankomatu bez użycia karty płatniczej.
    1. Dokonać przelewu na telefon – rozliczaj się z klientami natychmiast, w niedzielę i święta, przez 24/7 i do tego bezpłatnie, znając jedynie ich numer telefonu. Wystarczy, że ich bank udostępnia usługę Przelew na telefon BLIK a odbiorca, do którego chcemy wysłać przelew, zarejestrował swój numer telefonu w usłudze przelew na telefon BLIK.
    1. Dokonać „Szybkich Płatności” – przy dokonywaniu transakcji w sklepach stacjonarnych na kwotę do 100 zł za pośrednictwem Szybkich płatności nie będzie wymagane zalogowanie się do aplikacji mobilnej i potwierdzenie płatności kodem PIN do aplikacji.

     

    Wystarczy, że wyświetlisz kod BLIK w aplikacji mobilnej BSGo, wpiszesz go na stronie internetowej, na terminalu płatniczym lub w bankomacie i potwierdzisz płatność kodem PIN w aplikacji mobilnej.


    Dokonuj bezpiecznych transakcji z BLIKIEM:
    1. Aktualizuj na bieżąco swoje dane w Banku.
    2. Nie udostępniaj osobom trzecim kodu BLIK ani kodu PIN do aplikacji mobilnej BSGo.
    3. Zapobiegaj nieautoryzowanym transakcjom, m.in. poprzez odpowiednie zabezpieczenie urządzenia mobilnego:
      • aktualizuj system operacyjny oraz aplikację BSGo
      • stosuj oprogramowanie antywirusowe
      • stosuj zapory bezpieczeństwa, jeżeli to możliwe
      • aktualizuj przeglądarki internetowe.
    4. Chroń urządzenie mobilne z zainstalowaną aplikacją BSGo i nie przechowuj razem z nim kodu PIN oraz innych danych służących do odblokowania ekranu urządzenia mobilnego lub dostępu do aplikacji mobilnej.
    5. Niezwłocznie zgłoś Bankowi fakt utraty, kradzieży, przywłaszczenia lub nieuprawnionego użycia urządzenia mobilnego, na którym znajduje się aplikacja BSGo. Pamiętaj, że aplikację możesz zablokować dzwoniąc na Infolinię Banku.

    Aktywacja BLIKa w aplikacji mobilnej BSGo

    Jak aktywować BLIK w aplikacji mobilnej BSGo?

    1) Uruchom aplikację BSGo,

    2) Wybierz ikonę BLIK "Wygeneruj kod BLIK" następnie AKTYWUJ i zatwierdź kodem PIN ( do logowania się w BSGo),

    3) Na ekranie pojawią się Ustawienia BLIKa przesuń suwak znajdujący się po prawej stronie w pozycję "WŁĄCZ BLIKa" oraz zaznacz zapoznanie się z regulaminem usługi (wymóg obligatoryjny),

    4) Podczas pierwszego uruchomienia BLIKa pojawi się ekran z ustawieniami domyślnymi płatności dostepnych w usłudze. Możesz je zmienić na swoje, jednak nie wyższe niż te podane poniżej w tabeli z limitami dla poszczególnych płatności w usłudze,

    5) W każdej chwili możesz zmienić wprowadzone, przez siebie, limity w usłudze w zakładce WIĘCEJ -> USTAWIENIA -> USTAWIENIA BLIK,

    6) W każdej chwili możesz wyłączyć usługę w zakładce USTAWIENIA BLIK poprzez przesunięcie suwka.

    Jakie limity obowiązują w usłudze BLIK?

    Rodzaj transakcji

    Maksymalny jednorazowy limit kwotowy

    Maksymalna dzienna ilość transakcji

    Płatności w sklepie

    5 000 PLN

    25

    Płatności w internecie

    5 000 PLN

    25

    Wypłata z bankomatu

    5 000 PLN

    25

    Przelewy na numer telefonu

    zarejestrowany w BS Lubawa

    5 000 PLN

    25

    zarejestrowany w innym Banku krajowym

    1 000 PLN

    25

    W każdej chwili możesz zmienić wysokość domyślnych limitów transakcyjnych w aplikacji BSGo wybierając kolejno z dolnego paska zakładek: Więcej --> Ustawienia --> Ustawienia BLIK --> Limity BLIK.

    Jak korzystać z BLIKA

    Płatności w sklepach lub w Internecie
    1. Poinformuj kasjera o chęci dokonania płatności za pośrednictwem BLIKA lub wybierz taką opcję na stronie www sklepu, w którym dokonujesz zakupów
    2. Wygeneruj kod BLIK w swojej aplikacji mobilnej
    3. Wprowadź kod BLIK na klawiaturze terminala lub urządzenia mobilnego (lub skopiuj ten kod i wklej na stronie sklepu)
    4. Zatwierdź operację w aplikacji poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji
    5. To już wszystko - zakupy opłacone
    Wypłata gotówki z bankomatu
    1. Wybierz formę wypłaty środków bez karty / Wybierz opcję wypłaty za pośrednictwem BLIK
    2. Podaj kwotę transakcji
    3. Wygeneruj kod BLIK w swojej aplikacji mobilnej
    4. Wprowadź wygenerowany kod na klawiaturze w bankomacie
    5. Potwierdź dokonanie operacji w aplikacji mobilnej poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji
    6. Wypłata dokonana

    Kolejność poszczególnych kroków może się różnić w zależności od wybranej sieci bankomatów

    Przelew BLIK na numer telefonu

    1) Uruchom aplikację BSGo 
    2) Wybierz opcję Przelew na telefon, a następnie wskaż kontakt z Twojej książki telefonicznej, przy którym znajduje się ikonka  lub wprowadź ręcznie numer telefonu oraz pozostałe dane przelewu tj. nazwę odbiorcy, kwotę przelewu oraz tytuł płatności,

    3) Zatwierdź transakcję kodem PIN do aplikacji.

    Bezpieczeństwo transakcji BLIKIEM
    • Aktualizuj na bieżąco swoje dane w Banku
    • Nie udostępniaj osobom trzecim kodu BLIK ani kodu PIN do aplikacji mobilnej
    • Zapobiegaj nieautoryzowanym transakcjom, m.in. poprzez odpowiednie zabezpieczenie urządzenia mobilnego:

    - aktualizuj system operacyjny oraz aplikację mobilną
    - stosuj oprogramowanie antywirusowe
    - stosuj zapory bezpieczeństwa, jeżeli to możliwe
    - aktualizuj przeglądarki internetowe

    • Chroń urządzenie mobilne z zainstalowaną aplikacją i nie przechowuj razem z nim kodu PIN oraz innych danych służących do odblokowania ekranu urządzenia mobilnego lub dostępu do aplikacji mobilnej
    • Niezwłocznie zgłoś Bankowi fakt utraty, kradzieży, przywłaszczenia lub nieuprawnionego użycia urządzenia mobilnego, na którym znajduje się aplikacja.

    Pamiętaj, że usługę BLIK możesz w każdej chwili zablokować w aplikacji BSGo

    Znajdziesz nas też tutaj